-Amandalundh

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av amanda lundh - 6 februari 2012 20:44

ojoj pulsa i snön på myrar har vi gjort , o sprungit i skogen. ett tips om ni har som jag batteri o lampa för sig o de ska kopplas i hop men inte gillar varandra o man ska tejpa så ta inte maskeringsteejp, för de håller inte i denna KYLA!

så ska skaffa silver tejp till nästa gång, men tyckte de gick bra på träningen , börjar lära känna folket mer o mer. är ju så svinblyg när jag inte känner nån . annars går munnen i ett!

men just nu väntar jag på att Anders ska komma med mina nycklar han låna dem för de skulle duscha i klubbstugan, så han kommer snart.

asså min pappa är en sån tönt ibland.

efter nickelodeon kommer ju Classic kanal o då ska han jämt vara så idiotstolt för att han kan alla artister o alla låtar.

pappa: AAAAMANDAAA!!!!

jag: men ja?

pappa: åå vilka är de här då??

jag? jag va inte ens född på den tiden?

pappa: men vadå? jag kan ju dina artister.

jag: MEN VAFAN DE GÅR JU PÅ RADIO 24/7 O DU ÄR FÖDD NÄR DE BÖRJA SPELA!!

pappa. ja vadårå spelar de nån roll?

jag: ja?

pappa: du är bara avis på att du inte kan o jag kan!

jag: tönt

o så kan de hålla på hemma hos familjen Lundh!

jag är fortfarande bajs nervös inför nationella i morgon :(

 

jag har as svårt att göra inlägg utan bilder. för jag vet hur trist de är med bloggar utan bilder , de kan gå o döööö!

kram!♥

Av amanda lundh - 6 februari 2012 17:02

Del 1.

vill så sjukt ha sommar !

men älskar vintern med , men så jobbigt när slangen fryser blöö!

har en massa sommarbilder , vi fotar sönder på sommaren då de inte är så kallt om fingrarna.

               

Mamma och dagur , bästavänner föralltid!♥

Av amanda lundh - 6 februari 2012 15:30

Hej en massa hej!


jag är super nervös inför Nationella i morgon , guud men de löser sig. är just nu hos mormor o har pluggat på lite svenska saker, o ska äta  o sen hem och sen hämtar Anders mig sen glider viii på träning , NICE? svar ja!! kötta sönder !!

jag har saknat träningen ända sen i onsdags , älskar att träna !

kramhejdå bitches!

 

-jag älskar dig

<3

Av amanda lundh - 6 februari 2012 07:34

Kalla aldrig ditt ex för hora, för så fort du gör det släpper hon taget
om dig helt. För en stund tycker du att det är skönt att slippa henne,
men när du väl insett att du saknar henne och vill ha henne tillbaka,
har hon redan funnit killen som kallar henne prinsessa.

Av amanda lundh - 6 februari 2012 07:19

skola ja vad i helvte annars?

men glädjer mig åt att de är träning med P-pojkarna i kväll o min träningsvärk är borta glad brutta!

ska plugga i dag för i morgon ska jag göra NATIONELLA I SVENSKA! lycka till Amanda , tack Amanda♥♥♥

kommer gå as bra de har jag bestämt mig för o då är de ju så!

va tycker ni om bilderna ?

erkänn att våra hästar är snyggast :*?

speciellt denna!

 

hahaha han är ju så galet söt♥

Av amanda lundh - 6 februari 2012 07:10

del 2


           

kram♥

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards