-Amandalundh

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av amanda lundh - 15 februari 2012 21:24


     

De sägs att ingen kan vara perfekt, men du är fan nära♥

-världens bästa häst! :*

Av amanda lundh - 15 februari 2012 20:07

blev ett pass stjärnorientering, nått jag inte är bäst på men hitta några söta kontroller iaf!

det går up på att de ligger kartor på ett speciellt ställe. igen springer med karta.

du får en lapp men kontroll nummer sen , ska du kolla på kartan o sammtidigt komma ihåg vart du ska springa o nummer lite minnes träning, men de är riktigt kul!

kändes i benen efter skidorna o idrotten!

i morgon är de studiedag o de är första gången jag pluggar haha , aldrig pluggat på en studiedag o ändå går jag sista terminen i 9an .

men fan att jag ska lära mig SO'N !

satsa på vg svar ja!

annars ska sy kolla tv mysa ta de lugnt!  

 

Dagur bara stecker fritt asså!!

haha ♥

Av amanda lundh - 15 februari 2012 17:47

blogg o kommenterar min blogg skriv gärna in eran blogg då :)för då svarar jag i eran blogg på den frågan ni ställde mig!o lite svårt när ni till exmpel skriver ert namn o skriver att ni vill att jag kommenterar eran blogg , menar jag kan inte allt o håller inte koll på allas bloggar ;) tänk på de!

Av amanda lundh - 15 februari 2012 17:36


hej!


träning snart o har sån tränings värk sen idrotten , brukar aldrig få de men nu jävlar har ja de !

haha men, ska bli kalas med träning saknar orienteringen som satan!

den här bloggen handlar inte bara om dagur haha utan om världens bästa orienteringsklubb som jag tränar med !

men nog om de skolan seg ,  sluta 4 hem plugga.

gick hem med trillingarna som JÄMNT slår ner mig , den här gången fick jag en rejäl krockben* av tomas tack blöt? svar jaa. hah förra gången låg jag på backen två gången. kanske är lite stor i munnen haha o tigger stryck? eller nä..


i morgon på morgonen svarar jag på frågorna så skrivskrivskriv!!

skriver troligen när jag kommer hem, om jag nu gör de efter orientering allt kan ju hända ;)

kram♥

 

gammal bild.. haha typ 2005 söt tjej :D:D:D:D!

Av amanda lundh - 15 februari 2012 07:13

lyssnar på mtv kollar era supersöta kommentarer , tack för att ni kommenterar frågestunden så galet kul!

idag ska jag till skolan som ni kanske redan fattade... sen hem plugga äta sen ska jag på orienteringsträning o ska nog srpinga en bana o hoppas de går bättre än förra veckan HAH.

vill ju bli bättre så får nötttta o bara träna när jag väl får chansen.

sen ska jag sy mer på schabraket, måste bli klart snart så jag får se om dagur passar i de !


kram♥

hmm.. tja lat men smart.. som att han är så söt kan man inte bli mer än glad när man ser honom ligga o stekaa i solen, beach 2012 bli brun hah ;)

bilden tog Larsson förra året!

       

spela död? jo de kan han med ;)

världens bästa ♥

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards