-Amandalundh

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av amanda lundh - 12 februari 2012 17:34

I veckans blogg hos..

-http://swaxu.bloggplatsen.se

kan ni andra oxå vara tycker jag kram♥

Av amanda lundh - 12 februari 2012 17:03

fyfan va IKEA är hemskt, de är as mycke människor överallt , de är alltid ivägen med sina stora vagnar, de är stort o as trångt med alla tråkiga saker, de är fan inte kul o gå på de, för lite genvägar , apvarmt o de tar år att komma där i från, så jag ser IKEA som ett helvete haha!

om de inte vore för att jag inte hade pengar o mamma lovat mig en mjukglass för 5 kronor hade jag inte följt med alls.

men vi kolla lite på Mio , Ö&B o expert , vissa mamma lite kameror, o sen IKEA the hell.

så nu känner jag mig as illamående trött o allmänt död.

typ såhär..

 

jättejätte omysig typ.

så har duschat o ska se en film tror ja , brukar jämt säga de men gör ja de nej.

fasnar vid datan i stället brava?

hejhejhejdåå

skitkul att ni kommenterar på frågestunden ASGRYMT GLAD TJEJ!

som nu ska äta upp sin glass med banener innan de blir sås med bananer ;)

kram♥

Av amanda lundh - 12 februari 2012 12:09

sköna gröna åkerby, platsen som får mig att känna mig som världens lyckligaste, alla är snälla alla ställer upp.

alla är speciella. alla har just sin häst ingen har samma , känslan då alla kan rida ut ta bilder , alla skojar med alla.

minnen som man aldrig glömmer, sommaren 2011 vintern 2011/2010 var grym. kan bara vänta o längta tills sommaren 2012 , då vi ska sola o bada pinglakolada på sommarn är livet som bäst, alla är glada med pinglakolada man mockar o rider dååå haha , rätt bra ju .. men asså vi kommer ha de så sjukt underbart sova på lofffftet , bada med hästarna ha vattenkrig , sola äta glass få stallbräna. å jisses va jag längtar!

åkerby var platsen som gjorde att jag orkade med mitt liv när jag var mobbad utfryst. jag kom till åkerby blev behandlad som om jag vore världes bästa person jag fick vänner jag fick rida dagur som gjorde allt så underbart hade jag inte haft åkerby den tiden hade allt nog bara fallit i hop. vännerna jag hade där var skället till att jag klara av den tiden. guldvärda.

vi ska även ha "wild kids" i stallet hahaha typ hinder safaritjänst då de ska mocka , jag o Elin kom på den super braiga idén ;)

nej men de är världen bästa place, som jag inte klarar mig utan som jag älskar av hela mitt hjärta, allt är bra där , hästarna jannicke kompisarna ALLT precis ALLT!

 

vinter♥

ska plugga nu sen in till stan med mamma puss♥

Av amanda lundh - 12 februari 2012 10:52

de är inte dagur på bilden utan Saga frá hamri, och jag.

Men den som frågar mest får en fet länk o gästblogggggning!

så fråga o gör mig glad?

 

slutar på tordag , om ja nu ens fått nå frågor.

ni kan fråga vad som helst så ska jag väl försöka svara, om åkerby dagur mig orientering ALLT!

Av amanda lundh - 12 februari 2012 09:38

precis när jag skulle trycka på spara inlägget så bah dog den.. så då orka jag inte blogga hur trött som helst.

kollade melodifestivalen med Fanny, o vi va lika trötta haha galet så vi gick ner o tvinga hennes föräldrar att åka hem!

o de gjorde de efter många om o men..men vi vann o vi fick soooooooova!

men somna inte direkt ska ta kort på mina sjalar när jag funnit kameran, asså nu tycker jag att jag borde få min systekamera, gah va jag längtar! allt kommer bli som en dans snygga bilder allt blir perfekt enligt mina beräkningar ;)


idag ska jag plugga o se nån film o sticka , mitt liv går typ ut på de sticka för de är så galetkul.

har tyska o så ska jag läsa en bok på engelska , anne franks dagbok , får liksom 100 kroooonor om jag gör de ;)

lättväärt!

 

måste ta nya bilder på mig själv , haha men den här är caa , 106554 år gammal puss!♥

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards