-Amandalundh

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av amanda lundh - 17 februari 2012 22:58

o jag är dödstrött, kanske sova. amen vist!

vi ska bada med orienteringen med tror jag följer med på de, kan ju bli fruktansvärt kul, o fruktasnsvärt tråligt.

har velat bada ända sen förra gången med orienteringen.

ska plugga med , vilket liv, tror Moa kommer till mig på kvällen , skolan tar död på mig hah!

men tror de gick bra på so'n!


 

jag älskar dig, allra älskade syster♥

Av amanda lundh - 17 februari 2012 20:23

Gud vad kul det var att rida med Moa igen, vilka minnen som kom tillbaka!

de finns ingen jag gör bort mig med lika mycke som Moa när jag rider, de finns få killar i haraker. å vi lyckas göra bort oss för alla,  denna gång var de en Cross kille.. vi rider i skogen rätt mörkt är de också travar tar det lite lungt o så hör man en cross..

Moa: UPP I SKOGEN!!

jag: livrädd styr upp dagur i skogen!

vi ståd på olika sidor.

Moa o jag kollar på varandra som om vi tänker gå du först jag vill inte dö haha!

sen börjar crosskillen prata med oss å ja vi tyckte vi skämde utt oss ganska mycke.. men han åkte förbi oss o var jätte trevlig o tog de lungt med hästarna.  men det var pinsamt.

nära döden upplevelse typ! men annars gick de bra att rida vi red åkrarna grusgaloppbackarna sen skogen.. sen hem genom skogen , sen putsa vi soppa packa hö fodra lillen o love, släppte ut hästarna sen åkte vi hem. nu sitter jag med familjen o kollar på spåret riktigt kul.. nej ;)

finaste bästa dagur o korp♥

                 

  skapligt söt ju.. :(♥

Av amanda lundh - 17 februari 2012 14:10

helt ändrade planer med stallet!

rider inte på gården rider inte själv, för Moa ska med, hon smsa o fråga när jag skulle till stallet o så ska vi båda ditt vi har inte ridit tsm på säkert 4 månader , så kommer bli as kul!

toppen väder ingeting kan gå fel!


funderar om jag ska rida barbacka eller med sadel.. beslut ångest..

men Moa ska förbi hööks först o köpa lite nya ridkläder sen mot Åkerby!


vi ska..

•packa hö

•pysla om ponnysarna

•mocka

•putsa

• rida

•städa stallet

ingen ooordning men jaja ;)

 

Moa o korp♥

måste dra nu den kommer snart stessad brud!

Av amanda lundh - 17 februari 2012 07:06

mtv gör min morgon, för de är väl inte bara jag som lyssnar på de?

eller kollar ni andra på vakna med the voice?

men iaf , skola i dag svenska so läxa.. bildfan o sen idrott rätt chill måste jag säga!

sen glider jag o tar hand om min mupp! åker troligen kanske ut till stallet  i morgon, men inte rider för lägret är lite omplanerat o om ingen ungdom kommer ner o badar skippar jag nog de med ;)

jag och 65465 snorungar hahha yeahj! vem vet kanske blir as kul?

men de inbilar jag mig varje träning då de är bara jag haha o de är bara dryga , iaf de flesta x)


vad ska ni göra i helgen?


 

dagur bah steker!


kram♥

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards