-Amandalundh

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av amanda lundh - 19 februari 2012 18:04

SKIDLÄGER MIG !

jag har verkligen haft de super kul med mycke skratt o mys!

igår var de skidor åkte 3 varv runt elljus känner , vilken träningsvärk  jag har , känns verkligen att jag inte åkt på 2 år.. men de var super kul!

sen var det lunch , efter de skulle jag hålla i uppvärmningen men barnen , ja de blev snöbolls krig.

jag: vi kör snobollskrig, alla mot mig! på skämt liksom.

barn: JAAA!!!

jag: men jag skämta vem är med mig? :D

barn: helt tysta..

jag: hm tror inte de vill vara i mitt lag.. SPRING!!

så ja de va alla mot mig, alla mula mig , alla slog ner mig alla sikta på mitt huvud... hahah inga hjärnceller kvar..

sen när de hade gjort klart den där orienteringsleken så gick vi till badhuset var där i 2 timmar , galet trött.

sen åkte vi hem , kom tillbaka sov i klubbstugan.

vi kolla på ice age 3 , käka morötter gurka med dipp o så klart chips smågodis myste apgarva till filmen sen somna alla barn vid 10 , ja jag somna ;)

söndag..  jag sprang men gud vad det va segt i benen efter skidåkningen kändes som om jag sprang o sprang men aldrig kom fram..

sen grilla vi korv, gjorde snögubbe, fika hade föreläsning!

sen åkte vi hem , kom hem typ halv 5 , plugga duschat med ansiktsmask, hih slitttten tjej..

kommer sova som en stock idag !

puss♥

 

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards