-Amandalundh

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av amanda lundh - 9 februari 2012 21:32

glider till skultuna springer med mamma, sätter mig i en kall bil o väntar på att killarnas fjollboll träning ska sluta, härlig torsdag!


hahah så såg de ut i dag skola , som alla vet nationella, sen rensat bilder.

sprang först med en kompis som är dotter till mammas kompis så vi sprang ungefär 5 km sen sprang jag med mamma de blev 8 km så ungefär 13 km nått sånt skönt väder men man känner verkligen hur kall man blir i käften kan knappt prata haha!

men de gick bra att springa fast de va 16 minus , as kallt men man blir snabbt varm när man springer!

var allt ska äta flingor as goda sen sova as trött sticka lite innan sen ZZZzz...

i morgon ska jag till stan och göra...


•kolla mina händer

•ta spruta

•käka foood

•kolla systemkameroooorr!

super nice sen hem va med lollo tjillla för fredagsmys med min bästa brud!

kram!

 

Av amanda lundh - 9 februari 2012 17:49

Hej allihopa! Mitt namn är Elin och är 14 år. ;) På fritiden så rider jag och försöker umgås med mina vänner så ofta jag kan. :) Jag dansade bugg och dubbelbugg förut men slutat i båda, vilket är rätt tråkigt. :/ Älskar verkligen att dansa och jag och min kompis tänkte testa en dans den här terminen men det blev inget...

Aja, jag rider iaf på Sköna gröna åker by, på Glanni Frá Bakkakoti.

Jag har ridit på åkerby i snart typ 4 år och har varit medryttare på Glanni i snart 1 och ett halft år. :3

Den 3 mars ska jag tävla för första gånger, är suuuper taggad! Ska nog tävla tölt, kanske trav också. ^^

Jag började rida några shettlands ponnys på Hällby, skulle ha blivit skötare på en där men sen såg mamma en anons om åkerby på ica, då började jag där istället och jag ångrar inte en sekund! Älskar att mamma hittade den där anonsen. ♥

Den första hästen jag red där var Korp, han var underbar, bara lite sur när man håll på med sadeln men annars, aaawww. Nu har han blivit en helt annan ponny, han är sur bara man ryktar honom. Och ingen rider honom, stackare. :(

Glanni är en sjukt bra hoppare för att vara en ponny som inte är sådär jätte byggt för att hoppa. ^^ Jannicke har hoppat 1,10 m men honom, man bah WOW. xd

Han har en väldigt fin tööölt, älskar den. Mwihiihih.

Det var ju på åkerby som jag träffad Amanda, timooonbruuur, pusspuss.

så kul att vi träffades, as skön. HAH, typ samma humor o allt. ^^


Vet inte vad jag ska skriva mer, heh. cx

Men besök min blogg -> dearelin.bloggplatsen.se och gör mig glaaaaad. :3

Sötaste ponni.

Livet med sköna gröna åkerby är som skönast och BÄST.  


Puss&Kram. (a)

Av amanda lundh - 9 februari 2012 16:03


helt galet trött, dagen börja med nationella i 2 timmar o de gick as bra!

sen 4 timmarshåll timme , ville bara dööö sen slöjd. o jag kom hem ungefär nu.

ska rensa min dator o sticka på min sjal som jag började med i skolan .

kram♥

 

o mina flingor :D

Av amanda lundh - 9 februari 2012 07:27

grymt nervös o taggad för nationella i 3 timmar , sen hem ränsssa datan glider in till skultuna o tränar med mamma.

trevligttrevligt så.

har egentligen super brotttom såhär på morgonen , men ett tixx att blogga på morgonen haha kan inte sluta typ :)

kanske ändå är rätt bra!

hitta en söt bild som inte har världens bästa kvalite som Moa tog med sin kamera förra vintern eller ja då vi hade snö ;)

 

ni ser ju iaf att de är Dagur;)?

kram♥

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards