-Amandalundh

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av amanda lundh - 18 februari 2012 17:50

såja nu äntligen går de o sova i klubbstugan, de har varit översvämning, avloppen har frusit men nu går de bättre 2 toaletter funkar, nicenicenice!!

nu ska de bli pizza här hemma sen ska vi ner o fixa i ordning , massa mys o skratt inplanerat!


jag åkte skida idag , jisses va de känns inte åkt på två år , men fick till dubbelstackningen kändes grymt!

blev 3 varv med bror min!

sen har vi haft snöbollskrig, jag o 10 ungar skulle underhålla dem medans de vuxna fixa en orienterings lek.

självklart blev de snöbolls krig alla mot mig , ingen ville vara med mig, jag var rätt blött...

snacka om att de har respekt för mig ;)

sen var Anders lite kaxig o då fick han spö , eller jag mula honom 2 gånger :D


så de blir Gustav jag Ida Stefan Dennis Wilma Oskar som sover kvar vad jag vet!

ska bli riktigt kul!

rätt trött nu efter att ha åkt skida , haft snöbolls krig o badat !


nu ska jag ner o moffa pizza o packa !

 

kram♥

Av amanda lundh - 18 februari 2012 09:08

Hej, ur taggad för skidor, men har träningsvärk efter i måndags, be strong krigare!

men ska bli kul saknar orienteringen när jag är mycke i stallet o tvärt om när jag är mycke med orienteringen.

men lite trist när de bara är en aktiv ungdom, blöö men kriga på de kommer sakna dig till slut Amanda ;)

kanske börja samarbeta med Halstas klubb, skulle vara kul :)

sen ska jag nog åka o bada med snorungarna , o så skulle Gustav komma !

men ska dra ner till klubbstugan mamma skulle fixa nått så följer med na!


kram!


SURAHAMMARS ELIT LAG ! 


Av amanda lundh - 18 februari 2012 09:04

30 bast grattis, ha en underbar födelsedag , bästa jannicke!

 

kram♥

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards