-Amandalundh

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av amanda lundh - 10 februari 2012 23:36

har kollat på nästan hela den galan , slutar snart tror jag, innan kolla jag på  Amigo o wild kids björnarna är totalt sämst haha.

hejar snart på lejonen, o sen fredag kväll med Malin o sen the voice sverige o sen sluta kvällen med gaygalan.

har stickat på sjalen hela dagen sen jag kom hem ungefär snart klar . så du lägger jag upp bild.

nu är jag hur trött som helst o ska sova, sen stallet i morgon!

taggad tjej!

 

asgammal bild , på en assnygghäst!♥

Av amanda lundh - 10 februari 2012 17:51

yes så äre, lider med mig själv, Lollo drog nyss så ska bänka mig framför tv o sticka o liksom bara njuta av fredags mys, helt alone... som jag alltid är .

i morgon ska jag till stallet , äntligen följer Larsson med AS NICE!

inge mer än att säga att hon har vart saknad av oss alla!

var ju hos doktorn idag o kolla mina händer grymt läskigt de satt på mig saker som gav mig stötar , as obehagligt gjorde inte ont men usch får reda inom en vecka om jag ska opireras gah kommer inte få rida då...

sen käka vi på nått ställe, dagens pasta as gott när man tog bort all lök som var överallt.. sen vidare kolla på kameror , as snygg kille som sålde dem.. haha


men vi har bestämt att jag kommer få den innan den 3 mars då jag ska tävla!

så är anmäld nu bara att betala så är allt klart :D


sen köpte vi glass kolla på tyger köpte lite olika, har bestämt mig för att göra ett ASCOOLT lapptäcke schabrak till dagur, i ljusblå i en massa olika mönster färger men de är ljusblått iaf. tror de kan bli sjukt snyggt så jag ska börja med de så snart som möjligt. så jag kan synas med de i sommar , om de blir snyggt asså ;)

ska skriva mitt namn på de och allt helt awzum faktiskt , dagur är ursöt i ljusblå!

sen kolla vi på expert's kameror as bra men sen åkte vi hem, o vi hitta inte bilden på parkeringen tog säkert 10 min innan vi hitta den haha .

Bilder på Larsson&Lundh del 1 !

       

 

Av amanda lundh - 10 februari 2012 07:13

hej en massa hej !


skola snart men ska bara vara där 1 lektion, så jag slipper bildfan so , men synd med idrotten för de är ju kul.

men de är ju inte bild haha!

as taggad för att kolla på kameror , o få se hur de blir med mina händer som donar bort när jag springer har blivit bättre när jag fick handskydd skit fula o as osköna , men om sanningen ska fram har de hjälpt lite !

o de är ju det viktigaste ju !


HAHA asså ser ni hur liten skrutt jag rider , man tänker aldrig på att han är så mycke mindre än Korp tillexempel han är värsta mini , så sött när man verkligen ser på den här bilden hur mycke mindre han är o så sträcker han fram halsen o då ser han så ynklig ut medans Korp bah YEAH BIFF! haha fast jag lutar mig på Dagur med men ändå han är mycke mindre o de syns verkligen ;)

 

hahaha stor o liten ...

fint med conveurse !

Av amanda lundh - 10 februari 2012 07:04

Dagur första vintern♥

en massa häst bilder kvar o ändå har jag säkert tagit bort över 100 känns iaf så när jag kolla paperskorgen helt full med mappar o bilder haha!

 

den här bilden är ur gammal, men så minnersvärd♥

 

finaste♥

 

skapligt söt ♥

 

Jannickes bild, men snodde den , den är inzoomad på dagur ;)

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards