-Amandalundh

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av amanda lundh - 20 februari 2012 20:02

Skype med Elin , o vad jag har saknar att se henne höra hennes röst, för dem som inte fattar så är hon i USA!

vi har inte sätts på 7 månader, galet vad jag saknar min bästavän!

kul att ha nån att skratta med , som tycker samma skämt är roliga hah!


har lovat henne SVENSKA köttbullar när hon kommer hem !

ska bli superkul när hon kommer hem o få nån o springa med!

L Ä N G T A R !



annars tror jag är hemma från skolan i morgon, eftersom jag fortfarande är hänggig, o inte lust att åka skidor en hel dag när jag vart sjuk. så jag orkar träna på onsdag!

nej men ska vara social med Elin nu kram♥

 

jag älskar dig mest hjärtat mitt

Av amanda lundh - 20 februari 2012 19:52

Hej, jag följer din blogg varje dag och den är väldigt bra! En fråga bara: Hur fixar man en header? Med massa olika bilder, text och så! Hoppas du svarar, Heej!


hej jag fixar mina headers på http://picasa.google.com/ denna sida helt grattis o har allt tycker jag!

tack vad glad jag blir att du följer och tycker min blogg är bra! :)

kram♥

Av amanda lundh - 20 februari 2012 17:22

Jag vill skaffa egen domän, tror de heter så. men så de blir typ Amandas.se eller Amandalundh.se eller nått sånt.

vet ju många som har de och de är mycke snyggare . vet att jag inte kommer förstå mig på de på en gång.

men är så grymt sugen..


ska jag?

men måste fixa mer bilder dåå !

får ju kameran snart!

 

Av amanda lundh - 20 februari 2012 15:00

Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar vi minns.

 

Av amanda lundh - 20 februari 2012 12:02

äntligen är du tillbaka i stallet ♥

min o Moas första blogg tillsammans♥

Av amanda lundh - 20 februari 2012 10:54

Mormor ringde mig för några timmar sen, o vi börja snacka om kameran.

o vi ska troligen köpa den på fredag, ASNICE!

 

jag ska åtminstånde ha en Canon, superglad !♥

Av amanda lundh - 20 februari 2012 07:54

hej sitter hemma med ont i halsen , känner mig illamående ska ner o ta en dusch sätta på en film. bara mysa ta de lugnt!


försöka göra en header blir fan inte nöjd haha!

kram♥

 

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards