-Amandalundh

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av amanda lundh - 8 februari 2012 22:11

helt slut o är ändå inte klar, shit asså mina mappar är så hemska med dåliga bilder haha men ska bli klar innan kameran så får jag skynda mig.

hittar så mycke fina bilder när jag letar , riktigt kul!

 

världens finaste underbaraste häst

gooonatt tagga nationella i tre timmar i morgon kram♥

Av amanda lundh - 8 februari 2012 20:04

åheregudddd var ju svårare än jag trodde massa olika knappar ditaljer jag bah hehe okej...

men jag ska nog lära mig det där :D

men min data kunde inte installera OCAD skivan man bara ånej ... men kul hade jag iaf!

annars då mitt snygga skal till min HTC incredible S kom hem i dag hur snyggt som helst i lilla silikon.

ska snart börja rensa bort bilder göra nya mappar , säger bara sjujävla jobb.

hörs!

 

vad tycks? finns på skalhuset.se

Av amanda lundh - 8 februari 2012 19:59

     

tre bilder mycke .. nej men de är faktiskt bra bilder :3

Av amanda lundh - 8 februari 2012 17:27

hej nu ska jag vissa hur bra min pappa är på att fota :ppp

bilderna är från sommarhagen, vi har typ två coolt va?

men får bara upp en bild , man bah räcker de ? nej vi kör en del 2 sen ;)

 

jag älskar dig mest♥

Av amanda lundh - 8 februari 2012 14:46

o ska snart ha svenska lajtohej!

Av amanda lundh - 8 februari 2012 08:41

hej har sovmorgon som ni fattar hoppas jag, iaf nog om de min dag ser ut så här skola plugga träning :D

ska försöka träna innan för vi ska ha nån kurs OCAD, där man gör kartor men vill ju träna innan blöö.

men kul med OCAD oxå :)

annars får jag väl ta ut o springa på torsdag :) funkar det med ju!

måste skynda mig med alla de här bild delarna eller va man säger som att kameran kommer snart o då ska jag rensa datan med alla onödiga bilder som jag inte använder :)

fast har inte så brottom som att jag troligen får den i slutet av månaden , men februari har ju bara 29 dagar haha.. vilket problem.


Bilder på Dagur o mig del den ända ;)

har as många bilder på oss med de här bilderna tog Pamela hemma på gården!

           

världens bästa

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards