-Amandalundh

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av amanda lundh - 21 februari 2012 18:30

nyss sätt klart den, åh den är ju så fin, o så sorlig! sen så har jag sytt mer på scharbraket, ska ta hem ett schabrak på lördag så vi kan ta måtttt, vill verkligen bara få klart schabraket nu!


om de är nått jag tycker är sådär.. rätt roande är de att kolla på smikviedos haha för vissa är så dåliga eller ser ut som stryck haha .. så roande från min sida , och rätt tidsfördrivande.


vad tycker ni om headern?


kram!♥

 

jag och Erpur, gulligt med leriga fötter..

Av amanda lundh - 21 februari 2012 12:14

 
  

Jag själv tycker att denna out fit är as snygg, för jag är som sagt galen i lila , så jag hade inte tackat nej till denna out fit, kanske nått att spara till sommaren?

tror ni Dagur skulle vara snygg i detta?

haha lite gay kanske men sött !

allt är som sagt från hööks.

Av amanda lundh - 21 februari 2012 09:03

Av amanda lundh - 21 februari 2012 08:01

hemma idag, min hals tar livet av mig. lite synd som att de är idrottsdag och jag skulle ha åkt skidor. menmen.

annars idag ska jag bara ta de lugnt film , o bara chilla. Mamma är oxå hemma och sjuk.

pappa smitta oss -.-


nej men jag har en bra nyhet mina kära läsare!

pappa betala tävlingen med mig och Dagur i går, hur glad som helst nu vill jag bara att det ska bli fredag så vi köper kameran , sen 3 mars så vi kan åka på tävling!

grymt taggad så de är sjukt, andra tävlingen som jag hoppas går lika bra !

Elin följer med o tävlar Glanni o Jannicke tävlar Nog Osk o Frida o jag Dagur ;)

otippat..

men ska bli riktigt kul!

 

finaste du


nä nu ska jag hämta glassss o fortsätta kolla på vakna på the voiccccee!

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards