-Amandalundh

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av amanda lundh - 11 februari 2012 17:27

Hej hopppp i galopppp!

sjukt härlig dag i stallet, allt gick så fort .

mamma tjatar jämt om att jag är seg , att jag aldrig blir klar att jag bara går runt o babblar med mina stallbrudar.

okej hon har rätt men  idag när jag skulle visa henne att jag minsan kan vara snabb så var de hon som var en halvtimme sen -.-

annas jag har gjort en massa saker mocka putsa soppat ridit ätit fikat rullat höbalar diskat hinkar så vi tar de på svenska jag är trött.. men de va kul !

jag red ut med Elin och Nora , vi red galoppbackarna o skogen hoppa även diken . idag var dagur rätt dryg typ vände hem gick in på stigar fast han vann ju inte men han brukar inte vara så. men alla har vi våra dagar :)

snart får vi främmande därför jag känner mig stessad för de kom så sent så jag fick duscha sjukt snabbt som är de värsta jag vet man ska njuuuta av en varm dusch haha!

men vi hörs ska fixa lite på rummet puss!

 

superstars♥

Av amanda lundh - 11 februari 2012 09:55

tjena stallet snart Larsson ska med , trevligt så haha.

jag har städat as mycke i dag, med mina garn har ju as mycke sjalar jag börjat på ojs.

men ska göra klart alla bra va? ska visa mormor ;)

stallet idag ska bli as kul.

ska översaska jannicke med att Larsson är där städa hela stallet putsa mocka asså asfint!

o så ska vi rida o massa till!

ska nog ta med kameran om jag hittar den vill säga.

kram!

 

jag på tor, moa på korp.

Presentation


Hej!
Jag heter Amanda är 15 år. och jag älskar att fota, rida träna löpning/orientering. Jag har nydligen köpt min första systemkamera som jag hoppas jag kommer lära mig mycket av.

kram♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards